FAQ
1. Hoeveel brandblussers heb ik nodig?
Minimum 2 brandblussers vanaf 100 m2.
Als er geen haspels, binnenhydranten of sprinklers aanwezig zijn moet men het berekende aantal bluseenheden verdubbelen.
Daarnaast is het noodzakelijk om bijkomende bescherming te voorzien bij bijvoorbeeld:
Bv. technische installaties, lasinstallaties en andere werkplaatsen met open vlam, zones met brandbare vloeistoffen of gassen, labo's, stapelzones, koelhuizen, vriesinstallaties en frituurtoestellen.
2. Hoeveel keer per jaar moet de keuring gebeuren en is het verplicht?
In België is het verplicht om minimum 1 keer per jaar de brandtoestellen te laten keuren.
3. Wat ben ik verplicht om te laten keuren?
Brandblussers, noodverlichtingen, brandhaspels, branddetectie.
4. Wanneer geniet ik van het verlaagde tarief van 6% btw?
Uw woning is ouder dan 10 jaar. Uw woning dient uitsluitend als privéwoning of slechts een 'bijkomstig' gedeelte ervan dient om uw beroep uit te oefenen.
5. Ben ik verplicht om een contract met jullie aan te gaan?
Neen! Het is bij Phoenix brandbeveiliging niet verplicht om een contract aan te gaan. Dit is een bewuste keuze die wij maken om onze klanten meer keuzevrijheid te geven en zodat wij beter kunnen aan sluiten bij de individuele behoeften.
6. Waarom zou ik voor Phoenix brandbeveiliging kiezen?
Kwaliteitsdiensten: Phoenix brandbeveiliging biedt hoogwaardige, op maat gemaakte brandbeveiligingsoplossingen.
Persoonlijke aandacht: Klanten profiteren van persoonlijke ondersteuning en directe communicatie met de eigenaar, wat flexibiliteit en aandacht voor individuele behoeften mogelijk maakt.
Betrouwbaarheid: Wij staan bekend om betrouwbare dienstverlening, consistente prestaties en aandacht voor klanttevredenheid.
Onze huidige klanten kiezen bewust voor Phoenix Brandbeveiliging vanwege de persoonlijke benadering, kwaliteit van diensten en betrouwbare reputatie van de zaak.